loading...
لحظه ها
فاطمه اسلامی بازدید : 51 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)


گهگاه بدون هیچ ادعایی< در داشتن قلم >برای خودم مینویسم ،دلنوشته

 هایی با خدا .دلم خواست این یکیو با شما دوستانم در اینجا شریک بشم

 ....این دفعه روز بخیر خداجون راستش یک دردودل جمعیست ....میگن

 قلبت اینقدر بزرگه که همه توش جا میشن همه آدمها با هر رنگ و نژاد

 و..... حالا اگه ماها به هم تنه بزنیم ،همدیگرو اذیت کنیم و آزار بدیم ،قلبت

 تیر میکشه ؟؟ آره تیر می کشه .چکار می کنی ؟ بله ،اونوقت تو با دست

 مهربونت یک فاصله بینمون میندازی و نوازشمون میکنی که قدر در کنار

 هم بودن و بفهمیم و بدونیم جا برای همه هست ..امیدوارم اول خودم

 بدونم و قدر این بودنهارو بیشتر بفهمم ...چشم ،چشم اول رو خودم کار

 میکنم و خودمو به نوازش تو می سپارم و سعی می کنم قلبت تیر نکشه

 ...چون بودن با تو و انسانهای از تو زیباست خیلیم زیباست ...


نایت اسکین

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 742